میدا سی تی فروشگاهی به وسعت ایران

میداسیتی چیست ؟

میداسیتی   یک فروشگاه به وسعت ایران برای خرید و فروش محصولات مختلف با کیفیت و قیمت‌های متفاوته. میداسیتی یک بازار اینترنتی  که مجموعه‌ای از فروشگاه های بزرگ همه‌ی شهرهاست . . این‌جا با فروشنده‌ها و خریدارهای واقعی سروکار داری؛چون میداسیتی  بازار آدم‌هاست. هر محصولی که دنبالش بگردی توی این بازار هم عمده هم تکی در انواع مختلف و از شهرهای مختلف پیدا می‌شه.

پیگیری وضعیت سفارش از طریق گزینه سفارش ها من در میداسینی  امکان پذیر است. پس از پایان مهلت آماده‌سازی و ارسال محصول توسط فروشنده ، کد رهگیری پستی در سفارش شما ثبت می‌شود. کد رهگیری پستی یک عدد ۲۴ رقمی است که از طریق آن امکان رهگیری مرسولات پستی، ممکن می‌شود.
درصورتی که سفارش با روشی غیر از پست ارسال شود نیز میتوانید از همان قسمت اطلاعات ارسال را مشاهده نموده و یا از طریق قسمت گفتگو وضعیت سفارش را از فروشنده جویا شوید.

ابتدا باید وارد قسمت حساب من  شوید و در بخش «سفارش‌های من» بر روی سفارش مورد نظر کلیک کنید و در آخر گزینه «لغو سفارش» را انتخاب کنید. در مرحله بعد، دلیل درخواست لغو سفارش را از بین گزینه های موجود انتخاب نمائید و در صورت تمایل می توانید توضیحی برای دلیل لغو سفارش خود را بیان نمائید.
در صورتی که سفارش هنوز توسط فروشنده تائید نشده باشد، لغو سفارش در همان لحظه انجام می گیرد.
در صورتی که سفارش توسط فروشنده تائید و در مرحله آماده سازی قرار گرفته باشد، درخواست لغو شما باید به تایید فروشنده برسد؛ فروشنده تا 24 ساعت فرصت دارد تا نسبت به تائید درخواست شما اقدام کند در غیر اینصورت، سفارش به صورت خودکار لغو خواهد شد.
نکات مهم در مورد لغو سفارش:
امکان لغو سفارش برای محصولات سفارشی ساز (مانند انگشتر، پارچه متری، لباس دوخته شده برحسب سایز مشتری و …)، پس از تائید سفارش توسط فروشنده وجود ندارد.
در ماه 5 بار می توانید لغو آنی سفارش انجام دهید و پس از آن درخواست لغو شما ثبت شده و نیاز به تایید غرفه دار خواهد داشت.

پس از تأیید سفارش از سوی فروشنده و تغییر وضعیت به «در حال آماده‌سازی»، فروشنده باتوجه به موعدی که پیش‌تر برای زمان آماده‌سازی آن محصول تعیین کرده است مهلت دارد تا سفارش را ارسال و اطلاعات آن از جمله کد رهگیری را ثبت نماید. در صورت تأخیر در ارسال و ثبت کد، به فروشنده اطلاع رسانی و اخطار داده میشود تا هر چه زودتر نسبت به ارسال و ثبت اطلاعات اقدام نمایند، در غیر اینصورت سفارش لغو شده و امتیاز منفی در کارنامه عملکرد فروشنده لحاظ خواهد شد.

 

مبلغ سفارش پس از تحویل به فروشنده داده می شوذ

و در مورد سفارشات دانلودی ﻫﺰﯾﻨﻪ ﭘﺮداﺧﺘﯽ ﺳﻔﺎرش ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ اﻋﻠﺎم رﺿﺎﯾﺖ ﻧﮑﺮده‌اﯾﺪ، ﻧﺰد ما اﻣﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ و ﺑﻪ فروشنده ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻮد.
ﺑﺮ اﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ﺷﻤﺎ ۷ روز ﻓﺮﺻﺖ اﻋﻠﺎم ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ و درﺧﻮاﺳﺖ مرجوعی سفارش را دارﯾﺪ.
اگر طی فرآیندی، در سیستم ثبت رضایت بصورت خودکار انجام شده بود، نگران نباشید. در صورتی که هنوز 7روز از زمان تحویل محصول به شما نگذشته است، می‌توانید به پشتیبانی اطلاع داده و ثبت مشکل کنید تا رضایت سیستمی لغو شود.
یعنی اگر استثنائا مشکلی پیش آمد ما پیگیری رضایت شما را تضمین می‌کنیم. مثلا:
سفارش شما سالم به دست‌تان نرسید،
چیزی که سفارش داده بودید با چیزی که به دست‌تان رسیده تطابق نداشت،
کیفیت محصول با آنچه در سایت نوشته شده تفاوت داشت،
سفارشتان دیرتر از زمانی که در غرفه نوشته شده بود، به دست‌تان رسید،
یا هر مشکل دیگری که باعث شد از خریدتان رضایت نداشته باشید.
اگر ثبت رضایت به اشتباه انجام دادید و از محصول ناراضی هستید 24 ساعت فرصت دارید با همکاران پشتیبانی جهت لغو ثبت رضایت خود اقدام کنید.

ارسال سفارشات در شرایط مطلوب و طبق توافقات صورت گرفته و همچنین رضایت مشتریان از اولویت های میدا می باشد. با این وجود ممکن است که مشتریان محترم در روند ارسال سفارش و یا پس از تحویل گرفتن آن دچار مسائلی شوند که می توانند تا 7 روز پس از تحویل مرسوله، مشکل پیش آمده را گزارش کنند.
بدین منظور شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و بخش سفارش های من، به جزئیات سفارش مورد نظر رفته و اقلام مشکل دار را انتخاب کنید و روی گزینه «به پشتیبانی نیاز دارم» کلیک کنید. در این صفحه می توانید دلیل مشکل خود را از بین گزینه های پیش فرض انتخاب کرده و توضیحات تکمیلی خود را ثبت کرده و تصویر محصول را جهت بررسی دقیق تر بارگزاری کنید. برای سرعت در رفع مشکل، شما می توانید با فروشنده خود در این رابطه گفتگو نمائید.
پس از ثبت گزارش، موضوع اعلامی توسط غرفه دار و پشتیبانی میدا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه ی آن اطلاع رسانی می گردد.

-زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.
-لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.
-لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت ندارند.
-لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه، زیرپوش و بادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.
-کالایی همچون کتاب به دلیل حفظ سلامت ظاهری و رعایت حقوق مصرف کننده، امکان بازگشت به صورت سلیقه ای و با دلیل انصراف از خرید را ندارد.
-نوارهای صوتی و تصویری و نرم‌افزارهای رایانه‌ای بسته‌بندی‌شده که به وسیله مصرف‌کننده باز شده باشند.
-کالاهایی که پلمب یا بسته بندی اصلی آنها مخدوش یا باز شده است.
-محصولات سفارشی طبق آیین نامه کالای سفارشی در میدا

چنانچه کالای ارسال شده توسط فروشنده از نظر (جنس، مدل، رنگ) متفاوت یا دارای عیوب ظاهری مانند (زدگی، پارکی خمیدگی و غیره) باشد، مشتری باید این مورد را از طریق سایت  ثبت مشکل کند و یا از طریق راه های ارتباطی به پشتیبانی اطلاع دهد.
اگر مغایرت یا مشکل محصول بدون استفاده از کالا قابل تشخیص است، محصول باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
اما در صورتی که امکان تشخیص مغایرت یا مشکل محصول تنها با باز کردن بسته بندی قابل تشخیص باشد، باز شدن بسته مشکلی نداشته و امکان اعلام مشکل وجود خواهد داشت.
برای مرجوعی لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شده و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن باعث عدم قبولی در مرجوعی محصول میشود.

درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که محصول محدودیت بهداشتی جهت بازگشت نداشته باشد، تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند:
-انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیز بوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد.
-انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد.
-انواع پوشیدنی های پارچه ای به شکلی که روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند چروک، از بین رفتن خط های تا، لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد همچنین برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
-انواع محصولات چرمی که دارای چروک ناشی از استفاده نباشد، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را نداشته باشد.

محصولات خوراکی سوپرمارکتی که بسته بندی کارخانه ی دارند و بسته بندی آنها باز شده باشد امکان مرجوعی نخواهند داشت.
تبصره: بغیر از موارد عدم تطابق یا فاسد بودن محصول دریافتی، حتی درصورتی که بسته بندی محصول باز نشده باشد، اگر طبیعت محصول به نحوی باشد که در صورت عدم استفاده به محض تحویل کالا یا با توجه به مدت زمان بازپس‌فرستادن کالا و شرایط حاکم بر آن دچار فساد یا خرابی می‌شوند، قابل پس فرستادن نخواهند بود.

بسته بندی اولیه یا پلمپ آن خدشه دار و یا از حالت اولیه ی اش خارج شده است.
چنانچه کالای دیجیتال یا الکترونیک و لوازم برقی خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط فروشنده از نظر (جنس، برند، رنگ) متفاوت یا دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره) و عیوب فنی مانند نداشتن عملکرد صحیح باشد، مشتری باید حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت غیرکاری پس از دریافت کالا از کالارسان، این مورد را ثبت مشکل کند و یا به پشتیبانی اطلاع دهد و این دسته از محصولات شامل قانون 7 روزه نخواهد شد.
تبصره: خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید.
اگر مشکل از محصول باشد غرفه‌دار هزینه را باید بپردازد.
اگر مرجوعی طبق سلیقه‌ی مشتری صورت بگیرد و محصول باب میل مشتری نباشد مشتری باید مبلغ مرجوعی را پرداخت کند.
درنهایت کارشناسان ما در میدا درمورد هزینه مرجوعی تماس می‌گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا